i am stronger than before :')


Aku tahu , sia2 je aku luah dalam ni panjang2 . Dia bukan baca pun . Aku baru je delete post2 aku pasal dia . Biar .
AKu kuat . And aku tak perlu nak hipokrit lagi . Aku takpe takde kau .
Pergilah kau nak pergi dengan sape . Kalau dulu memang aku kisah , tapi sekarang tak . Kalau dulu jumpa kau aku buat tak tahu , tapi sekarang aku dah senyum :) 

Good job aliah ! Im proud of myself .
Buat apa kita pilih untuk bersedih sedangkan kita ada pilihan untuk gembira ? happy or sad . We choose .