2014 :'D


masih belum lambat lagi kan ? kalau aku nak wish Selamat Tahun Baru pun masih sempat kann ? haha . okeylahh , happy new year semua :) kalau sebut je awal tahun mesti ada pasal azam kan ?
so , apa azam korang ? azam aku pada tahun ni adalahhhh....
ermm , apa ekk ? aku nak tunaikan azam aku pada tahun lepas dan kalau tak tertunai jugak
aku nak tunaikan pada tahun depan pulakk . haha . apa punya azam la -,-
sebenarnya aku tipu je tuu . memandangkan tahun lepas aku akan menduduki PMR ,
so aku berazam untuk belajar bersungguh-sungguh untuk dapat 9A .
walaupun aku mengaku yang sebenarnya tahun lepas jika nak dibandingkan dengan orang lain ,
orang lain lagi bersunguh-sungguh belajar . aku kurengg . haha ;P tapi alhamdulillah aku
berjaya jugak dapatkan 9a . rezekii Allah bagi . syukur :)
azam aku pulak tahun ni apa ekk ? ermmm .
rasanya macam tahun2 lepas kot . haha
-nak jadi lebih baik dari tahun lepas-
-nak belajar sungguh2-
-nak jadi ank solehah-
nak apa lagi eh ? nak macam2 laa . haha .