Reunion 6 Perdana Super 2010 ^^,

im backk :) rindu aku tak ? rindu latew . hahah . perasan kau aliah --' meh nak cite pasal reunion tu . even reunion ni daaaaaaah lama , tapi aku nak cite jugak . hehe . reunion ni diadakan pada 30 november yang lalu . tapi oleh disebabkan masalah internet aku yang dah bertukar jadi siput babi , maka niat beta terpaksa ditangguhkan . ;P
punya la susuah nak buat reunion ni --'padahal buat yang biasa2 je . takde lah grand pun . seperti yang aku cerita dalam entry berani mati tu .hahah .

pagi tu , aku bangun awal . semangat seyh . aku dah pesan kat mizan yang tqah suruh pergi pukul 8.30 . lagipun mama aku ada mesyuarat . so kami pergi sekali lah .dalam seminit dua nak pukul 8 mizan dah sampai kat rumah aku dah . haha . semangat lagi budak ni . ye laa , dia yang paling lama tak jumpa dengan geng 6PS . pastu aku suruh dia tunggu kejap sebab aku tak pakai tudung pun lagi . aku baru je siap2 pakai baju . 
dalam pukul 8.30 lebih2 sikit aku dan mizan dah sampai kat rumah tqah . tengok rumah macam kosong je . pastu aku text tqah cakap yang kami dah sampai . tengok2 tqah ada kat rumah nenek dia . rumah nenek dia tu belakang rumsh dia je . dia suruh kami pergi sana .

sampai sana , jafni dah ada dah . jafni cakap dia datang pukul 7.30 lagi . okeyy , tak pelik pun . sebab kalau ada tqah , wajib ada jafni . then diorang suruh kami goreng ayam . what the ?? hahah . manakala diorang goreng keropok . aku nak mizan taknak . jadi kami yang goreng keropok manakal diorang goreng ayam . hahaha . goreng punya goreng , makin ramai la yang datang . so kami suruh orang lain pulak yang ganti tempat kami .

bila semua orang dah datang and makanan pun dah ready , kami pun makann . hehe . ada bihun goreng , keropok , ayam goreng berempah , laksa , puding apa entah , dadih , karipap2 cinta dan banyak lagi lahh . (banyak ke ??)
a
lepas siap makan , kami berposing . nah gambar .
Jafni , aku , tkah saufi , husna :))




FAAQIAS gUrLz ... tanpa kedua2 Aisyah , Aisyah amani and Aisyah sadira . *aku sedoo


masa ni tengah siap2 nak ambik gambar ^^,
dan inilah kami semua :) jyehhh , kamilah troublemaker 2010 ;P
p/s : sebenarnya banyak lagi gambar yang aku nak upload , tapi nak masukkan 4 keping tu pon dah pening kepala aku . hailaa , memang tahap kesabaran aku ni nipis . ada masalah ? hehe . in sha Allah lain kali aku buat satu entry dan aku upload semua gambar reunion tuhh . candid tak candid aku upload semua . haha , bajet macam ramai orang lain kempunan nak tengok sangat gambar reunion tuhh . --' haha