NIat baik disalahertikan


niat aku baik tadi . aku nak kongsi . bukan aku nak guna untuk aku sorang . tak perlu nak marah2 aku . aku bukan nya jahat sangat . aku bukan selfish ! tak payah la nak banding2 kan . 

sori , bukan niat aku nak memberontak . tapi aku tak boleh tahan air mata aku ni . aku nak nagis . takkan aku nangis depan korang kan ? sebab tu aku tinggalkan korang macam tu je tadi . aku kecik hati sebenarnya . aku nak buat baik , tapi korang ingat aku nak guna untuk aku sorang je . aku malas nak cakap apa , terus aku bangun . aku nak nangis puas2 . sori kalau sebenarnya aku menyusahkan korang !