Give me strength :'(


Ya Allah , aku bukan nak mengeluh . aku tahu Kau tak akan uji hambaMu jika mereka tak mampu . bila Kau dah uji maknanya mereka mampu . 

truthly speaking , memang aku pernah menyesal kenapa semua ni jadi kat aku . and sekarang pun kadang2 aku akan mengeluh . aku bosan dengar benda sama tiap2 hari . aku bosan dengar ada orang kena marah tiap2 hari . aku  bosan nak marah hari2 . tahap kesabaran aku memang nipis . senipis kulit bawang . aku cepat melatah . dan yang paling aku bosan , aku bosan tengok muka dia . ya , aku tahu mungkin aku kejam . tapi itulah kenyataan . dia bukan siapa2 pun . dia bukan kakak aku , dia bukan sepupu aku , dia bukan mak sedara aku dan dia bukan siapa2 pada aku .

kesian ? pada mulanya memang ada juga sedikit perasaan kesian kat dia . tapi setelah apa yang dia dan kakak dia buat pada kami , memang tak kesian langsung . okay aku kejam . aku tak suka dia sebab dia la punca semua ni terjadi !

Ya Allah , maafkan aku . sebenarnya aku tak tahu nak luah kat siapa . sebab tu aku tulis dalam ni . and she . yes , she is my one and only . i do heart her . she is my idol . she is my mother . oh mum , i want to be as strong as you . oh Allah , give me strength ;(