Mampuss akuu @,@

Assalamualaikum ,

mampus aku ! habis laa . adik aku dah tahu dahh . dah la mulut dia tak reti nak senyap . naya je kalau dia pegi bukak apa yang dia baca dalam buku aku . sebelum ni dia buat senyap jee . aku sendiri tak tahu yang dia dah baca buku aku . dah la buku tu ada 1001 rahsia aku walaupun tu bukan diari .

alkisahnya macam ni , dia dengki tengok aku asyik berblog . so dia suruh aku tolong buatkan blog untuk dia . aku rasa nak gelak pun ada . budak darjah tiga dah nak ada blog ? entah apa2 entah yang dia nak tulis . so aku cakaplah taknak . lagipun dia takde benda yang nak ditulis . pastu dia cakap dia nak tulis la apa2 pun . aku cakap la malas , lagipun bukan senang nak edit pulakk . dia cakap , aku kan ade . ewah2 , ingat aku ni handal sangat ke bab2 hias blog ni ? ni pun dah pening kepala nak ngedit . sebab tu aku pakai blogskin je :p

lepas solat maghrib tadi , dia datang dekat aku yang tengah berfacebook . pastu dia suruh aku buatkan dia blog . adoiyyaa -_- aku cakap la bukan senang nak buat blog ni . dia kena ikut step la bla bla bla . pastu dia suruh aku ajar dia , biar dia buat sendiri . ehh , bajet pandai je budak ni . aku cakap la , adik bukan reti pun nak tulis2 apa bagai . pastu dia cakap , ajarlahh . dia mula lah nak berhujah , tapi aku tak layan . last2 dia dah nak pergi kat mama aku . tengah2 dia jalan tu , dia pun sebut2 nama yang dia jumpa dalam buku aku tuh . aiiyaaa , terkejut wehh . takut pun ada . dah la mama aku kenal nama yang dia jumpa tuh . ni kes naya ni . so aku panggil dia datang pada aku . dia taknak pada mulanya . tapi last2 dia atang jugak . pastu aku tanay la mana dia jumpa nama tu ? dia cakap la dia jumpa buku aku masa dia masuk dalam bilik aku . aku pun nak la jugak cover tekejut aku tu . pastu aku marah dia . aku cakap nape pandai2 je buka buku orang ? pastu dia cakap yang dia terjumpa buku tu .adoii -_-mampus aku .

aku bagi warning kat dia jangan pandai2 nak sebut2 nama tu . dia cakap , kalau aku buatkan dia blog , dia takkan bagitau sape2 . sekali aku nak ugut dia , aku pulak yang diugut . dengan terpaksanya aku cakap la okeyy . dia suruh aku buat sekarang jugak sebenarnya . tapi aku kelentong dia . aku cakap yang line tak laju . tak boleh buat lagi . nanti dia ambik masa yang lama . dia paksa jugak , aku cakap la itu ini itu ini itu ini bla bla bla . dah dia pergi dahh . fuhh , legaa :)

walaupun macam tuu , aku tetap runsing . macam mana kalau dia bagi tau mam aku ? noo !! kalau bagi tau kakak2 aku tu boleh la jugak nak telan , tapi kalau bagi tau mama aku , mampus ! dah la mama aku kenal sangat2 dengan nama tuu . and , aku harap jugak yang mama aku tak dengar masa asik aku sebut nama tu tadi . i do really hope so . kalau la aku ada kuasa magik , nak je aku buat yang adik aku lupa pasal nama tuu . scary maaa ;o aduhai adikk , jangan la seksa kakakmu ini ;'(