Kami mahu ke bulan :)


Heyy , tengok title kat atas . gempakk tak ? *proud . hahaha . Dengan bangganya saya mengumumkan bahawa saya , Wan Nuraliah Ameerah bt Wan Basri bersama classmate saya , Suzana bt Mat Yasin akan ke bulan pada malam ini . hahah . percaya ? kalau percaya sila tepuk tangan kuat2 sekarang jugakk . hahah .

ni bukti :))
nak ikut ? tak boleyy . sue tak bagii . dia cakap nanti tak muatt . hekhekhek . eh eh kejap , lupa nak kenalkan sue .

she is Suzana . comeyy ? kawan saya memang comeyy *proud

sue dah mintak kebenaran dari 'mem besar' . dan alhamdulillah 'mem besar' luluskan . haha . sue dan 'mem besar' memang 'kacik' . haha . *okeyy , aku melalut .

p/s : ini hanyalah angan2 mat jenin saje . tolong jangan kutuk okeyy ;) Haikal hakimi kata "tingginya harapan dia" . haha . haruslahh ~ saya kreditkan post ni kepada Suzana :) thanx for making me smile ;D sayang kamoo :*