I'm back :))))

Assalamualaikum :)
akhirnya , setelah berbulan bulan aku tinggalkan belog bushuk2 ni kesepian seorang diri , kini aku kembali . cheewahh ayat . hahah .

sekarang ni aku free ! free se-free-free nya .kan pmr dah habes . aku dah jadi penganggur terhormat dah kat rumah ni sekarang . kerja ku sekarang , baca novel , online , tido , makan , tengok tv . see ?takde kerja berfaedah pun kann ?
Alhamdulillah , pmr dah habess :) soalan boleh tahan menyengat jugak laa . huii , harap2 rezad okey . aminn . pada 28 oktober yang lalu , skrip jawapan kami telah mulai diperiksa . ustazah aku pesan , banyakkan solat hajat . selalu minta doa dengan Allah .

2 hari yang lepas abah aku baru keluar dari hospital . dia kena serangan janjtung . aku pun terkejut jugak . sebelum ni dia tak pernah ada penyankit jantung . ni je baru ada . lama jugak la abah aku duduk dalam wad . and aku setuju sangat lah dengan tajuk entry kakak aku : Abah sakit , mama penat , kami berdikari . memang punn . mama pun mesti penat sebab jaga abah kat hospital . walaupun mama tak cakap , tapi aku tahu sebenatnya dia penat . tindur pun tidur atas kerusi je . pastu dah la tiap2 malam ada je orang mati kat wad tu .

act , banyak sanagt yang akyu nak cerita . tapi aku tak larat nak tulis panjang2 . pagi tadi peri hantar kakak aku kat airport. dia balik semata-mata nak tengok abah  aku laa . hari ni baru nak pergi balik kat sarawak tuu . lepas hantar kakak aku , pergi pulak ambik abang aku yang baru balik dari nilai kat tesco . pastu barulah boleh balik rumahh . fuhh --' penah seyhh . okey , nanti aku update lagi . bubye :)