Aku Sayang Dan Benci Mereka

Assalamualaikum ,

nampak title ? pelik takk ? mereka ? siapa mereka ? mereka adalah kawan aku . mereka tak sedar yang mereka selalu sakitkan hati aku . mungkin bagi mereka biasa2 je . tapi aku kecewa sangat . aku stress sangat dengan diorang .

diantara mereka , ada sorang ni yang tak mengaku yang aku ni bestfriend dia . aku kecik hati jugak ,tapi aku buat derk je . dah la depan aku dia nafikan . aku sayang dia sebab dia kawan aku . tak nak lah cite panjang2 . tapi , kalau dia baca entry ni , aku harap dia faham .

chill aliah :)