A Day At Home Is Not Enough

Assalamualaikum ,

petang ni dah kena masuk asrama balik dah . tanak ! tanak ! esok ada sekolah ganti . so boleh balik satu hari je . petang semalam balik petang ni dah kena pegi asrama balik . yang tak balik pon ada . dah la balik satu hari je , mama pulak demam . kesian mama . abah la yang ambik tugas memasak untuk makan tengah hari . dan aku sebagai anak perempuan yang bertangunggajawab ,*ayat x bleh blah!* meonjadi pembantu abah di dapur . hoho .

pagi tadi baru aku cuci semua baju yang aku bawak balik . hoho , teruk kan ? bila dah kering , aku iron lah . pastu bawak pegi asrama . aku bawak balik satu beg je , tu pon beg sekolah . tak kuasa nak bawak balik beg banyak2 . kalau balik satu minggu okey gak , tapi satu hari je .

walaupun satu hari , aku puas balik kali ni . sebabnya ? makanan yang dah lama aku nak makan akhirnya tercapai jugak . nak harap mak cik dewan makan serves makanan ni jangan mimpi lah . dah lama tak makan , tup2 balik ni boleh jugak makan .

~chicken chop - tercapai
~ais krim magnum chocolate brownie - tercapai

tak sangka betol boleh makan dua benda tu . huhu . epy seyh . gtg . aku nok g makey nasik dulu . bubye ! ;)