KKSP !

Assalamualaikum !

KKSP ! tahu tak KKSP tu  apa ? KKSP tu adalah Kolej Kediaman Sri Perdana . senang kata asrama sekolah aku lah tu . dah dua minggu aku jadi warga KKSP . best la jugak . masa hari mula-2 aku masuk asrama , ayat yang paling femes adalah , "ehhh Aliah !! masuk asrama dohh ??" . hisyy , aisemenn , dah nampak aku ada dalam asrama tu , sah2 la aku masuk asrama . jenuh aku nak menjwabnya . kui3 .

dorm aku kat aras cempaka bilik nombor 19 . dormates aku semuanya baek2 . kak jihah , kak ain , kak mirah , kak mena , kak chek , ierah , mirah , put and my bestie , tikah . dalam dorm aku takde budak fom1 . 

kita masuk bab makanan pulakk . makanan kat dewan makan memang tak boleh lawan mama aku punya masakan la . naseb baik la boleh jugak aku telan . haha . pagi2 pon aku tak makan . aku makan masa tengah hari dan makan malam . kadang2 lepas balik stayback petang dan makan malam aku singgah la dewan makan ambik kuih2 .

overall , not bad laa . hehe , mam aku tanya , amacam , best tak dok asrama ? aku jawab best la jugak . pastu mama aku kata , dulu2 bukan main payah nak masuk asrama . kan best je . aku tayang gigi je lah . dan aku tak nangis pon . bangga seyh . haha . aku kan dah matang . *cehh* . haha , okey , gue chau duluu . ;)