last paper . merdekaa !!!

woohuuuu , esk dah last paper , Bahasa Arab . maybe ssah sket , kot . lusanya , hri last skula . lpas tu cuti . tapi mesti byk hmework ! arghhh .
HOLIDAY IS NOT FUN WITH HOLIDAY IS FUN ! faham mksud tu ? xfaham ? meh nk explain . bla cuti , skula akn kasi kerja skula . dan kerja2 skolah tu digelar sebagai Holiday Is Fun . so , holiday is not fun with holiday is fun . get it ? esk ad jamuan bg fom1 and fom2 . tpi aq tak rasa nak pegi la . duit pun aq x bayar lgi . haha .
pada tanggal 22 November 2012 , markah PKBS 3 akan dhantar kepada ibu bapa melalui pos . omaigodd >o< .
sbnrnya , aq dalam dilema ni . mama suruh aq tinggal kat asrma thun dpan , tpi aq x nak . tpi kalau aq x tinggal kat asrma nnati aq takot lambat ke klas dinihari la . kelas tu pkul 7 da start . selalunya , aq pukul 7 baru nak brtolak . alahh . kalau aq pergi mntak nak tinggal kat asrma pun belum tentu boleh ke tak . sbab skula ada 2 hri je lagi . mgkin kalau boleh pon , aq harus tadah aq punya telinga dulu . tapi , ada org kata , kalau bdak fom3 , fom5 n 6 atas bleh tinggal kat asrama walau apa pun . tak nak la fom 3 .  kbye , aq nk tgk masterchef .(ni la bdok , esok nok pepso bukei nok g baco) :P