final exzam is killing me !!

HeyHey . im here . ni kiranya post yg prtama dlm blog aq . act , bkan pertma . dekat2 nak raye hari tu kan blog aq suruh aq mekapkan dy , so semua post yg entah pape aq dlete teros . semua aq ubah . aq guna skin laen . dan ini lah hasilnya . tadaa . ta cantek ? suka aty aq la blog aq , bukan blog kau . OKEY aliah !! stop mengarut ! enough !

 tajuk kat atas , Exam Is Killing Me . aq tgh xm skrang ni . start hari khamis minggu lepas . susah gile kot . yg plg x tahan , paper sejarah . aq x suke sejarah . bab2 sejarah ni aq slow skit . bm tu okey la . ada org tu cakap , baek x payah jadi orang melayu kalau bm pon x boleh nak jawab . ewah2 , sdapnya mulut dia . huh !

esk aq akan menghadap kertas bi dan pai . bi okey kot , aq cma risau kat bahagian novel uh . tataw sama ada msuk yg fom1 atau fom2 . kalau yg fom2 okey je , benda masih lekat di kepala . kalau yg fom1 , nauzubillah . tpi aq dpt soaln spot dri skula laen . bi kluar yg fom1 punya . novel black beauty . tpi aq x percaya 100% la . kot2 aq dup hfal yg black beauty , kluar yg laen , selok wehh .

pai yg plg aq risau . aq paling risau kat bab sirah .sirah2 ni aq slow skit . x advance macam orang laen . pkbs 2 yg lepas aq dapat cukjup2 makan je . markah dy x payah taw la *malu (blushing) . dah la markah akhir tahun ni dy nak hantar k rumah . buat susah2 je . haha . dupdabdupdab , risau weh . wat2 ever , doakan aq erk ;)